Pikkujoulut 2021

Porin raviradalle on rakennettu jälleen tälle syksylle Show & Dinner -tapahtumakonsepti esiintyjien, Aki Wahlmanin ja Kivikylän kanssa!Tapahtumapaikkana toimii suuri ravintolakatsomo, jossa ruokailu ja esityksen seuraaminen onnistuvat kumpainenkin omasta ravintolapöydästäsi käsin.
Kaikki pöydät ovat neljän hengen pöytiä. Ravintolassamme on A-oikeudet sekä pöytiintarjoilu

Pe 26.11. klo 19:30 – Lasilliset Juicea

Otto Kanerva pukeutui Juiceksi 150 kertaa Juice- taiteilijaelämää musikaalin merkeissä. Tämän jälkeen löytyi 60 tuntia sanoittajamestarin keikkataltiointeja. Tehtiin uusi esitys, jossa kaikki on totta kuin Leskisen viimeisellä keikalla. Viimeisten vuosien ääninauhat on kaunistelematta ja yleisöä säästelemättä siirretty näyttämölle. Juice Leskisen mukana illoissa on edelleen artistin viimeisten vuosien luottokitaristi- ja keikkakumppani Ari ”Kankku” Kankaanpää muusikoidensa kera. Joitakin lauluja kuten Musta aurinko nousee ja Syksyn sävel on myös sovitettu aivan uudella tavalla. Ohjaus ja sovitus: Heikki Vihinen.
Otto Kanerva on mehukas imitaatio alkuperäisestä Juicesta. Otto on sisäistänyt roolinsa vakuuttavasti, jopa silmälasien korjaus oikean käden nimettömältä, vaikutti olevan alkuperäistä Juicea.” Keskustori.fi

Illan aikataulu:
Klo 17:30 Ovet avataan
Klo 18:30 Kivikylän kotipalvaamon Huippu illallinen
Klo 19:30 Showtime
Klo 20:15 Esityksen puoliaika
Klo 20:45 Showtime
Klo 21:30 Esitys päättyy

Huom. Sisältää Aki Wahlmanin suunnitteleman huippuillallisen, joka on toteutettu yhdessä Kivikylän kanssa.

Ota yhteyttä!

Porin seudun sähköalantyöntekijät ry